scroll naar boven
Winkel

Getuigenis > Bekijk alle getuigenissen

Mieke - Shopmanager
Mieke - Shopmanager
Je coacht je team van medewerkers
Een goed onthaal van onze klanten is heel belangrijk bij Damart, altijd een “Goeiemorgen, waarmee kan ik u helpen mevrouw?” Ik coach mijn medewerkers daarin om dat ook iedere keer opnieuw te doen, ik vind het een hele uitdaging om hen te helpen om goede verkoopsters te worden bij Damart. Het is ook heel belangrijk dat de verkoopsters constant bezig zijn met de klanten en dat ze iedereen gezien hebben die in de winkel komt. Ze moeten ons gevarieerd aanbod ook altijd voorstellen aan de klanten en via de cataloog kunnen duidelijk maken wat er allemaal te krijgen is. Ons werk als shopmanager is heel variabel; wij moeten de winkel openen, meehelpen met de leveringen, aanvullen en natuurlijk verkopen. Als shopmanager moet je ook zien waar al je medewerkers goed in zijn en je team laten groeien. Teamspirit en Passie voor de klant zijn voor mij de belangrijkste waarden van Damart. Klantvriendelijkheid en luisteren naar de noden van de klanten zijn belangrijke kenmerken van goede Damart-medewerkers.